wtorek, 24 listopada 2015

Zawieszam ^^

Witajcie. Teraz możecie mnie obrażać i mówić mi jaka to jestem okropna! Tak bardzo długo czekacie na rozdział a ja ciągle przedłużam i przedłużam. Po prostu nie mam czasu!

Jestem totalnie zawalona szkolnymi obowiązkami. Mam aż za dużo roboty! Te wszystkie poprawki, wywiadówki, tłumaczenie się z tych gorszych ocen. Jestem ty m przywalona!
Jeszcze te treningi na siłowni z moją 'kochaną' klasą, która robi mi tyle wstydu! Bo boże kochany! Dajcie mi normalnie pobiegać na bieżni!

Bloga nie zawieszam na jakoś specjalnie długo. Myślę, że po nowym roku wrócę do normalnego funkcjonowania na tym blogu. Przepraszam, że Was tak zaniedbuję. Po prostu musiałam wybrać jednego bloga na którym idzie mi najgorzej i zawiesić aby nie czuć tej presji. Z mojej wyliczanki wypadło na tego. Aż mnie serduszko zabolało. Ale naprawdę, przepraszam.
Po nowym roku powinien już wyjść nowy rozdział, który zasygnalizuje, ze zawierzenie zostało.. odwieszone?

//Tami G.

💞💖💓❤💚💜💙💛 na poprawe humoru x

1 komentarz:

Tylko dzieki Wam mam siłe do pisania rozdziałów!