piątek, 22 stycznia 2016

Sprawdzamy obecność ♥

Hej kochani ♥ Che przeprosić za to, że zaniedbuje moje blogi :) Myślę, ze mi wybaczycie.. Przez ten post chce sprawdzić czy mam jeszcze do kogo wrócić. Sprawdźmy jak jest z obecnością. Czy są osoby które to czytają? Jeśli są to proszę o zostawienie krótkiego komentarza z informacją, że ciągle ze mną jesteście. Jeśli jesteście to ja wypuszczam nowy rozdział. Powinien się Wam spodobać! Mogę zdradzić, że są wątki miłosne.. Słodkie słówka itp. :)

Chciałam podziękować za te wyświetlenia! Rozwalacie mój system.. Pamiętam jak te moje początki były w ch*j trudne! (tak wiem, że powiedziałam brzydko i przepraszam) W tej chwili liczba wyświetleń brawie dochodzi do 15 tysięcy! Jezuu!.. Dziękuję ♥♥♥

Kocham Was bardzo mocno! 



//Tami G.

4 komentarze:

  1. Też nawaliłam bo nie byłam, przepraszam ale wiedz, że jestem tu ciągle!!! <3

    Dasz mi linki do twoich wszystkich blogów z ff? Muszę sobie je zapisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOFFAM <3
      Oto linki :
      http://kim-i-jack-moja-historia.blogspot.com
      http://opowiadania-btr-moja-wersja.blogspot.com

      Panuję założyc jeszcze jeden blog :) prawdopodobnie będzie on o Gwen i Kevin'ie z Ben 10 Alien Force i Ultimate Alien

      Usuń

Tylko dzieki Wam mam siłe do pisania rozdziałów!